کاربرد و مزایای چوب ترمو

کاربرد و مزایای چوب ترمو

در مقالات قبل به مصالح مدرن ساختمانی و انواع آن پرداختیم. گفتیم که یکی از مصالح مدرن ساختمانی چوب ترمو در شیراز می باشد. در این مقاله به کاربرد و مزایای چوب ترمو که در صنعت ساختمان سازی استفاده میشود می پردازیم.

از آنجایی که چوب ترمو اولین بار در کشور فنلاند ظهور کرد این چوب به عنوان چوب فنلاندی شناخته می شود. لازم به ذکر می باشد که در حال حاضر چوب ترمو در کشور ایران نیز تحت عنوان ترمو وود ایرانی تولید و بفروش میرسد و نیاز به واردات چوب ترمو از سایر کشورهای خارجی نیست.

همانظور که گفته شد چوب ترمو یا ترمو وود در ابتدا ترمو وود یک چوب خام و طبیعی می باشد که بسیاری از معایب چوب مانند، پوسیدگی، تغییر رنگ چوب و  استحکام پایین را دارد سپس در کارخانه های مجهزبا استفاده از روش های حرارتی پیشرفته که در اصطلاح به آن ترمو کردن می گویند را روی چوب اعمال می کنند که این فرآیند باعث بالابردن دوام و استحکام چوب نسبت به سایر چوب ها میشوند.

موارد استفاده از چوب ترمو :

  • نمای چوبی ساختمان (داخلی و خارجی)
  • کف و پوشش دیوار
  • سازه های درب و پنجره
  • دکوراسیون داخلی
  • ساخت قرنیز و راه پله
  • سازه های زیرکاری چوبی
  • ساخا آلاچیق و سایه بان
  • و ……………..

رنگ چوب ترمو

برای زیبایی و نمای جذاب تر چوب ترمو ، بالابردن مقاومت چوب در برابر شرایط جوی نامساعد مانند بارندگی، عدم تغییر رنگ چوب و رنگ پریدگی در برابر تابش آفتاب و همچنین برای جلوگیری از ورود رطوبت و حشرات به داخل چوب ترموو  از رنگ چوب ترمو استفاده می شود .

رنگ چوب ترمو برند و انواع مختلفی مانند رنگ پایه روغن و رنگ پایه آّب را دارد که در مقالات بعدی به توضیح آنها می پردازیم.

نمونه کارهای گروه سلکو در زمینه چوب ترمو

مزایای چوب ترمو

 

فروش و اجرای چوب ترمو

فروش و اجرای چوب ترمو

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به چوب ترمو نیاز داشتید، بتوانید چوب ترمو را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09129056405 سفارش دهید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام سلکو مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید