کاربرد ال اس اف LSF

کاربرد ال اس اف : هر کجا که سازه ای سبک با مقاومتی مهندسی و حساب شده مورد نظر باشد، سازه LSF بهترین گزینه می باشد.

ساخت اضافه بنا و توسعه بنا : 

پروژه های اضافه طبقه زیادی برای کاربری های مختلف برای مراکز مختلف با سازه LSF توسط این شرکت احداث شده است.

مثل ساخت رستوران در طبقه بام یک شرکت مهندسی یا احداث سالن اجتماعات برای یک آژانس مسافرتی یا توسعه بنا شهرداری به منظور ساخت یک سالن کنفرانس.

اجرای زیرسازی برای نماهای سنگین برخی از نماها که هم نما کاری سنگینی روی خود دارند و هم باید عملکرد باربری خوبی داشته باشند، سازه ی آن با ال اس اف LSF به راحتی قابل احداث می باشد.

ساخت وال پست : 

از دیگر کاربردهای سازه LSF ساخت وال پست برای دیوارهایی است که در طراحی سازه به عنوان میان قاب غیر درگیر محاسبه شده اند.با قیمتی کاملا ارزان تر نسبت به پروفیل نبشی می توان از سازه LSF استفاده کرد.

ال اس اف (lsf)

کاربرد ال اس اف در ساختمان

قابلیت ساخت و ساز در مناطق زلزله خیز :

سازه ال اس اف دارای مزایای متعددی می‌باشند. که از مهم ترین این مزایا می‌توان به سبک وزنی آنها اشاره کرد. سازه‌های سبک وزن ال اس اف (LSF) با وزن سبکی که دارند، دارای دهانه‌های کوتاه تری می‌باشند و در نتیجه این امر باعث بهبود کاربرد سازه‌های ال اس اف (LSF) شده است.

سازه‌های ال اس اف (LSF) در صنعت ساختمان سازی با پیشرفت تکنولوژی‌های جلوگیری و پیشگیری از خرابی‌های بلایای طبیعی طرح ریزی شده اند و در این راستا دارای استقامت بسیار خوبی می‌باشند.

 

ساخت سازه با نمای شیک:

این سازه‌ها در شکلها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. کاربرد سازه‌های ال اس اف (LSF) در نماسازی ساختمان بسیار زیاد است. به برای ساختن انواع اشکال هندسی در دیوارها و دیگر اجزای ساختمان می‌توان فولاد سخت را با تکنولوژی نورد سرد، خم کرد و بهترین ابزارهای تزئیناتی را برای سازه‌های مختلف آماده سازی نمود.همچنین در فرآیند نورد سرد، استقامت سازه بیشتر می‌شود و این باعث افزایش استقامت ساختمان نیز می‌شود.

 

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از ۱۵سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های سیمانی الیافی(سمنت برد) – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – سازه ال اس اف (LSF)، دیوارهای پیش  ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر نیاز داشتید، بتوانید سازه سمنت برد در شیراز را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز– میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ سفارش دهید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید