نمایندگی ترمووود در شیراز

گروه سلکو

نمایندگی ترمووود در شیراز

اگر به دنبال یک نمایندگی ترمووود خوب در شیراز هستید، به شما توصیه میکنیم که پادسلکو را امتحان کنید.

پادسلکو تامین کننده انواع مصالح مدرن ساختمانی ، از جمله رنگ چوب ترمو ، سمنت بردها ، سازه ال اس اف و دیوار پیش ساخته پلی استایرن است.

کافی است با شماره ی ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ و یا به آدرس: شیراز – بلوار معالی آباد – آفتاب بزرگ – اداری ۱ – واحد ۴۰۵ در دفتر مرکزی پادسلکو جهت سفارش، خرید و یا مشاوره رایگان مراجعه کنید.

در مقالات قبل با عنوان چوب ترمووود در شیراز در مورد کاربردهای چوب ترمو صحبت کردیم. در این مقاله با عنوان نمایندگی چوب ترمووود در شیراز ، به مزیت های چوب ترمو خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

 

چوب ترمو یا ترمووود

چوب ترمو ، نوعی چوب است که در فرآیند ترمومودیفیکاسیون (تغییر شرایط آب و هوایی دما و رطوبت) تحت فشار و حرارت قرار میگیرد. این فرآیند باعث میشود که چوب به صورت دائمی مقاومت بیشتری در برابر رطوبت، سایش و حشرات داشته باشد.

چوب ترمو به دلیل خصوصیات منحصر بفرد خود، در بسیاری از کاربردهای ساختمانی و دکوراسیون مورد توجه قرار میگیرد.

برخی از مزیت های استفاده از ترمووود عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت:

ترمووود به دلیل فرآیند ترمومودیفیکاسیون، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت است و در نتیجه، مناسب برای استفاده در محیط های با رطوبت بالا مانند حمام و آشپزخانه است.

  • مقاومت بالا در برابر حشرات:

ترمو وود به دلیل فرآیند ذکر شده، مقاومت زیادی در برابر حشرات دارد و در نتیجه مناسب برای محیط هایی که با حضور حشرات همراه است، مانند فضاهای باز و باغچه ها است.

  • مقاومت بالا در برابر سایش:

ترمووود دارای مقاومت بالایی در برابر سایش است و برای محیط هایی مانند پله ها و فضاهای عمومی کاربرد دارد.

  • ظاهر زیبا:

ترمو وود دارای ظاهری زیبا و منحصر بفرد است که باعث میشود در دکوراسیون داخلی و خارجی بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.

  • دوام بالا:

چوب ترمو به دلیل خصوصیات منحصر بفرد خود دارای دوام بسیار بالایی است و در نتیجه مناسب برای استفاده در محیط هایی است که نیازمند دوام بالا هستند. مانند فضاهای عمومی و صنعتی.

 

نمایندگی چوب ترمو در شیراز

پادسلکو ، نمایندگی ترموود در شیراز توانسته چوب ترمو با ویژگی های منحصر بفرد و زیبایی وصف نشدنی را در اختیار شما خوبان قرار دهد. همچنین شما میتوانید هم به صورت تلفنی و هم از طریق سایت و هم از طریق حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. پس نگران امنیت سایت و یا سودجویی نباشید.

نمایندگی ترمو وود در شیراز

کافی است با شماره ی ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ و یا به آدرس: شیراز – بلوار معالی آباد – آفتاب بزرگ – اداری ۱ – واحد ۴۰۵ در دفتر مرکزی پادسلکو جهت سفارش، خرید و یا مشاوره رایگان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید