مزایای سازه ال اس اف

مزایای سازه ال اس اف

همانطور که در مقاله های قبل گفته شد یکی از مصالح مدرن ساختمانی سازه ال اس اف می باشد که به نسبت مصالح ساختمانی سنتی دارای مزایای بسیاری می باشد. در ادامه به توضیح این مزایا می پردازیم:

  • سرعت در اجرا و نصب: با روش ال اس اف در کمترین زمان سازه ای با بهترین کیفیت ایجاد می گردد.
  • ایجاد فضای بیشتر : دیوارهای ال اس اف ساخته شده با مصالح ساختمانی مدرن ضخامت کمی دارند .به همین دلیل  به نسبت مصالح سنتی فضای مفید داخل ساختمان را افزایش می دهد.
  • کیفیت بالا : به دلیل اینکه سازه های ال اس اف در کارخانه تولید می شوند و توسط متخصصان این حوزه اجرا و نصب میشوند کیفیت بسیار بالایی به نسبت مصالح ساختمانی دارند.
  • سبک وزن بودن: سازه ال اس اف در مقایسه با مصالح ساختمانی سنتی بسیار سبک وزن می باشد و همین مورد باعث می شود در مقابل زلزله مقاوم و آسیب و مضرات کمتری داشته باشد
  • جابجایی آسان: سبکی و ابعاد کوچک این سازه باعث حمل و نقل راحت آن شده است.
  • قابلیت بازیافت : قطعات سازه ال اس اف بصورت پیچ و مهره ای اجرا و نصب میشوند به همین دلیل باز کردن،انتقال و بازیافت آن به راحتی قابل انجام است. که این مورد جز مزایای سازه ال  اس  اف می می باشد.

سایر مزایای مصالح مدرن ساختمانی ( سازه ال اس اف)

  • مقاومت محیطی بالا: به دلیل اینکه این سازه ال اس اف از قطعات گالوانیزه تولید شده است مقاومت بسیار بالایی در مقابل شرایط محیطی ، رطوبت ، حرارت دارد و  همچنین مقاوم در برابر آب و هوای شمال و جنوب کشور می باشد.
  • امکان ایجاد تاسسیات دراین سازه : در هنگام ساخت این قطعات نازک گالوانیزه ،مسیر های استانداردی توسط متخصصین برای اعمال تاسیسات و… در نظر گرفته می شود.
  • بهترین عایق صوتی : عایق به کار رفته در سازه های ال اس اف به بهترین نحو از انتقال صوت به درون ساختمان جلوگیری می کند.
  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی : تمام اجزای به کار رفته در قطعات این سازه شامل استانداردهای ضدحریق می باشد.
  • کاهش هزینه های انرژی مصرفی : به علت اینکه در سازه ال اس اف از عایق صوتی و حرارتی استاندارد استفاده می شود میزان تبادل انرزی با محیط  بیرون در این سازه ها به نسبت سازه های ساختمانی سنتی بسیار پایین تر است و در یک مدت زمان، مشخص می شود که چقدر هزینه انرژیهای مصرفی کاهش می یابد.
  • یکی دیگر از مزایای سازه‌ های ال اس اف نیاز کمتر به نیروی کار است، به این علت که در این سازه، صنعتی سازی ساختمان و دخالت بیشتر ماشین ‌آلات و حذف بیشتر نیروی انسانی صورت میگیرد. و همچنین مصالح سنتی مورد استفاده در این روش بسیار کم است.

نتیجه : با اینکه سیستم ال اس اف در ساختمان ‌سازی هنوز به اندازه کشورهای اروپایی در ایران مورد استفاده نیست اما با دیدن ویژگی‌ های این سازه مخصوصا استقامت  آن در مناطق زلزله ‌خیز و اقتصادی بودن هزینه سازه، ضرورت توسعه بیشتر این سیستم را نشان می دهد.

فروش و اجرای سازه ال اس اف در شیراز

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به سازه LSF نیاز داشتید، بتوانید سازه ال اس اف در شیراز را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ سفارش دهید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید