قیمت چوب ترمو

قیمت چوب ترمو

در مقالات قبل به کاربرد و مزایای چوب ترمو پرداختیم. گفتیم که یکی از مصالح مدرن ساختمانی چوب ترمو  می باشد. در این مقاله به  قیمت چوب ترمو که  در صنعت ساختمان سازی استفاده میشود می پردازیم.

همانظور که گفته شد چوب ترمو یا ترمو وود در ابتدا ترمو وود یک چوب خام و طبیعی می باشد که بسیاری از معایب چوب مانند، پوسیدگی، تغییر رنگ چوب و  استحکام پایین را دارد سپس در کارخانه های مجهزبا استفاده از روش های حرارتی پیشرفته که در اصطلاح به آن ترمو کردن می گویند را روی چوب اعمال می کنند که این فرآیند باعث بالابردن دوام و استحکام چوب نسبت به سایر چوب ها میشوند.

خرید چوب ترمو در شیراز

در تعیین قیمت چوب ترمو 4 پارامتر ضخامت، عرض، طول و جنس چوب نقش بسیار مهمی دارد به عنوان مثال قیمت ترمووود  فنلاندی با ضخامت  ۱۶  میلیمتر با عرض ۹۲ میلیمتر و طول 1 متر در تاریخ 30/05/1400 تقریبا 23 یورو  بوده است.

قیمت ترمووود فنلاندی با ضخامت 19 میلیمتر با عرض 117  میلیمتر و طول 1متر در تاریخ 30/05/1400 تقریبا 26 یورو  بوده است.

با توجه به اینکه قیمت چوب ترمو فنلاند  وابسته به بازار ارز می باشد و در بازار ارز نوسانات شدید  وجود دارد بطبع نمیتوان هر لحظه قیمت آن را در سایت بروزرسانی کرد و پیشنهاد می گردد برای اطلاع از قیمت دقیق چوب ترمو با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید و کارشناسان گروه سلکو در بخش فروش پاسخگوی شما هستند.

گروه سلکو سعی بر این دارد که از نظر قیمت مناسبترین چوب ترمو و با کیفیت ترین چوب ترمو  را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم .

نمونه کارهای گروه سلکو در زمینه چوب ترمو

قیمت چوب ترمو

فروش و اجرای چوب ترمو

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به چوب ترمو نیاز داشتید، بتوانید چوب ترمو را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09129056405 سفارش دهید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید