قیمت دیوارهای پیش ساخته پلی استایرن

قیمت دیوارهای پیش ساخته پلی استایرن

 همانطور که در مقاله قبل گفته شد دیوارهای پیش ساخته پلی استایرن از جمله مصالح پیش ساخته ساختمانی هستند
 
که در صنعت ساختمان سازی از این مصالح مدرن برای پوشش دیواره ها و یا سقف یک بنا استفاده می شود. دیوار پیش ساخته از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار هست که می توان از آن به عنوان یک جایگزین مناسب برای مصالح آجری، بتنی و استفاده کرد.

دیوارهای پیش ساخته پلی استایرن به لحاظ فنی و قیمت مناسب آن یکی از محبوب ترین دیوارهای پیش ساخته ای است که امروزه برای ساخت و ساز بناهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه مورد نیاز برای دیوارهای پیش ساخته.

هزینه ای که هر شخص برای خرید این نوع دیوارهای پیش ساخته می پردازد بر حسب متراژ فضای مد نظر و نوع کاربرد  این مصالح و همچنین نوع، رنگ و طرح آن متفاوت می باشد و به همین دلیل نمی توانیم در اینجا به صورت دقیق و مشخص به  شما بگوییم که چه هزینه ای را بابت سفارش و خرید آن باید پرداخت کنید. همچنین هزینه های جانبی دیگر  مانند حمل، نصب و اجرای در محل مورد نظر در لیست هزینه های شما  اعمال می شود .

قیمت دیوارهای پیش ساخته پلی استایرن

 در مقاله قبل در خصوص دیوارهای پیش ساخته پلی استایرن  توضیحاتی داده شد و گفته شد که برای خرید و یا استعلام قیمت، مصالح مدرن ساختمانی در شیراز  از جمله دیوارهای پیش ساخته گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو میتواند شما را یاری کند.

 دیوارهای پیش ساخته  در شیراز فروش و اجرا

 گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو علاوه بر فروش مصالح مدرن ساختمانی در زمینه اجرای این مصالح از جمله دیوارهای پیش ساخته نیز فعالیت می کند. در صورتیکه قصد اجرای دیوارهای پیش ساخته در شیراز را دارید بهترین انتخاب شما گروه سلکو با بیش از ۱۵ سال سابقه و تجربه کار در این زمینه می باشد

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید :  

علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لطفا پیش از انجام خرید و هر نوع پرداخت وجه، از وجود کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.

نمونه تصاویر واقعی و کار شده توسط گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو

قیمت دیوارهای پیش ساخته پلی استایرنمشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید