عمده فروشی ترمووود در شیراز

عمده فروشی ترمووود در شیراز

عمده فروشی ترمووود در شیراز

یکی از بزرگترین های عمده فروشی ترمووود در شیراز ، شرکت پادسلکو است که با بیش از 15 سال سابقه در زمینه مصالح مدرن ساختمانی ، از جمله رنگ چوب ترمو ، سمنت بردها ، سازه ال اس اف و دیوار پیش ساخته پلی استایرن فعالیت دارد.

کافی است با شماره ی ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ و یا به آدرس: شیراز – بلوار معالی آباد – آفتاب بزرگ – اداری ۱ – واحد ۴۰۵ در دفتر مرکزی پادسلکو جهت سفارش، خرید و یا مشاوره رایگان مراجعه کنید.

در مقالات قبل با عنوان چوب ترمووود در شیراز در مورد کاربردهای چوب ترمو صحبت کردیم. همچنین در مقاله قبل از برخی از مزیت های چوب ترمو سخن به میان آوردیم. حال در این مقاله با عنوان عمده فروشی ترمووود در شیراز ، به دیگر مزیت های چوب ترمو و همچنین نحوه تمیز کردن آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

 

از دیگر مزیت های چوب ترمو:

  • قابلیت بازیافت:

چوب ترمو به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی در فرآیند ترمودیفیکاسیون، به راحتی بازیافت میشوند و محصولات بازیافتی آن میتوانند در صنعت ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرند.

  • حفاظت از محیط زیست:

استفاده از ترمووود به دلیل عدم نیاز به استفاده از مواد شیمیایی، باعث حفاظت از محیط زیست میشود و به کاهش آلودگی هوا و آب کمک میکند.

  • قابلیت تنظیم رطوبت:

چوب ترمو به دلیل خصوصیات منحصر بفرد خود، دارای قابلیت تنظیم رطوبت است و در نتیجه، مناسب برای استفاده در محیط های با دمای مختلف و رطوبت متغیر است.

  • قابلیت انعطاف پذیری:

ترمووود به دلیل خصوصیات منحصر بفرد خود، دارای قابلیت انعطاف پذیری است و در نتیجه، مناسب برای استفاده در ساختمان هایی با طراحی های متنوع و پیچیده است.

  • عدم نیاز به نگهداری:

ترمو وود نیاز به نگهداری کمتری نسبت به چوب های سنتی دارد و در نتیجه هزینه های نگهداری را کاهش میدهد.

 

فروش عمده ترمووود در شیراز

برای تمیز کردن چوب ترمو ، میتوان از آب و صابون ملایم استفاده کرد. بهتر است از محلول های شیمیایی قوی و سخت برای تمیز کردن آن استفاده نشود. زیرا ممکن است باعث آسیب به سطح چوب شود. همچنین، بهتر است از ابزارهایی مانند برس های سخت و تیز نیز استلفاده نشود.

زیرا ممکن است باعث خراشیدگی سطح چوب شود.

در نتیجه برای تمیز کردن چوب ترمو، بهتر است از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده شود. و سپس با یک پارچه خشک آن را پاک کرد. همچنین در صورت لزوم میتوان از محصولات تمیز کننده خاص برای تمیز کردن ترمووود استفاده کرد.

 

خرید عمده ترمووود در شیراز

جهت خرید ترمووود به صورت عمده در شیراز کافی است با شماره ی ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ و یا به آدرس: شیراز – بلوار معالی آباد – آفتاب بزرگ – اداری ۱ – واحد ۴۰۵ در دفتر مرکزی پادسلکو جهت سفارش، خرید و یا مشاوره رایگان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید