نمونه کارهای انجام شده ال اس اف (lsf) توسط گروه سلکو

سازه ال اس اف در شیراز
سازه ال اس اف در شیراز
IMG-20231015-WA0031
IMG-20231015-WA0037
IMG-20231015-WA0023
IMG-20231015-WA0031
IMG-20231015-WA0024

سازه ال اس اف در شیراز

واژه سازه ال اس اف در شیراز نیز همانند سایر کلان شهرها این روزها برای افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت می کنند واژه ای آشنا می باشد.

سازه ال اس اف چیست ؟ سازه LSF در واقع یک سیستم از پیش ساخته شده می باشد که بجای سازه های فلزی یا بتنی در ساختمان بکار برده می شود.

مثالی واضح از سازه LSF : فرض کنید شما قصد ساختن یک ساختمان 80 متری را دارید. که این ساختمان شامل آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب می باشد. با روش سنتی ساخت بنا آشنایی کافی دارید و نیاز به توضیح نیست . ولی اگر بخواهید از LSF استفاده کنید روش کار به اینصورت است که بوسیلهLSF می توانیم بخش های مختلف ساختمان را در محیط کارخانه یا کارگاه بسازیم و سپس این قطعات را به محل ایجاد ساختمان انتقال داده و سپس با سرعت بالایی این سازه ها را به هم وصل کنیم و بدون اینکه نیاز باشد از سنگ، آجر یا سایر مصالح سنتی استفاده کنیم یک ساختمان بسیار زیبا و شیک را بسازیم.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره ساخت و ساز با سازه ال اس اف در شیراز میتوانید. به گروه سلکو (آقای سلاحی 09129056405 ) اعتماد کنید و یک مشاوره رایگان و اصولی قبل از خرید داشته باشید.

گروه سلکو نه تنها در زمینه فروش سازه ال اس اف فعالیت میکند بلکه دارای تیم اجرایی تخصصی و مجرب نیز می باشد.  یعنی شما میتوانید با خیال راحت پروژه ساخت و ساز خود را به این تیم بسپارید.

نمونه کارهای اجرا شده توسط گروه سلکو

 

سازه ال اس اف در شیراز بخاطر سازگار بودن با شرایط آب و هوایی براحتی قابل اجرا می باشد.

مهم ترین مزیتهای سازه LSF وزن کم آن و مقاوم بودن در برابر زلزله، طوفان، باران و … می باشد. این مزیتهای بسیار مهم باعث شده است که این سازه فولادی جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی نه تنها در کشورهای اروپایی بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله ایران و شهرهای بزرگی ایران نظیر تهران، اصفهان و شیراز نیز باشد.

همانطور که گفته شد یکی از جذاب ترین ویژگی های سازه ال اس اف سبک بودن می باشد. و شاید وقتی اسمی از سبک بودن آورده می شود. خیلی از افراد تصور کنند این سازه ممکن است. در برابر طوفان یا زلزله مقاومت لازم را نداشته باشد. ولی بر خلاف تصور این سازه طبق آزمایش های انجام شده پایداری لازم در برابر زلزله تا 8 ریشتر و طوفان و باد های شدید را دارد.

با توجه به مزیت هایی که برای سازه ال اس اف گفته شد . بسیاری ازافراد ترجیح می دهند بجای استفاده از مصالح ساختمانی سنتی از این نوع مصالح مدرن ساختمانی استفاده کنند.

 

سازه ال اس اف در شیراز

فروش و اجرای سازه ال اس اف در شیراز

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است. که اگر به سازه LSF نیاز داشتید، بتوانید سازه ال اس اف در شیراز را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09129056405 سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید