رنگ چوب ترمو

رنگ چوب ترمو

در مقالات قبل به کاربرد و مزایای چوب ترمو پرداختیم. گفتیم که یکی از مصالح مدرن ساختمانی چوب ترمو  می باشد. در این مقاله به  رنگ چوب ترمو که در صنعت ساختمان سازی استفاده میشود می پردازیم.

همانطور که گفته شد ترمووود در واقع چوبی فرآوری شده با عملیات حرارتی، در محیط حفاظت شده، تحت شرایط دما و رطوبت کنترل شده است. کل این فرآیند پیچیده و حساس باعث تولید محصولی به نام ترمو وود می شود که از نظر ثبات ابعادی، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و مقاومت در برابر رشد کپک و قارچ، و حمله حشرات چوبخوار نسبت به چوب طبیعی بسیار مقاوم تر است.

دلیل استفاده از رنگ ترمو وود

خیلی از افراد اعتقاد دارند که ترمووود خودش مقاومت لازم را دارد و نیازی به محافظت در شرایط محیطی از جمله رنگ شدن را  ندارد در صورتی که این باور غلط است و ترمووود هم مانند چوب طبیعی نیاز به محافظت در برابر شرایط جوی و محیطی دارد.

چوب ترمو نیاز به محافطت در برابر اشعه UV خورشید، اسید موجود در آب باران، رسوبات به جا مانده از آب، گرد و غبار و پوسیدگی خشک و … دارد. که اگر این محافطت ها صورت نگیرد باعث به مرور زمان باعث از بین رفتن و از دست رفتن کیفیت چوب میشود.

پس بنابر دلایلی که گفتیم نیاز هست که حتما بعد از بکارگیری چوب ترمو آن را رنگ کرد.

گروه سلکو دارای رنگ ترمو وود دولوکس می باشد و در صورتی که تمایل به خرید رنگ چوب داشتید، میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و بعد از استعلام قیمت اقدام به خرید کنید.

نمونه کارهای گروه سلکو

رنگ چوب ترموفروش و اجرای رنگ ترمو وود

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ ترمو وود – دیوارهای پیش ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به چوب ترمو نیاز داشتید، بتوانید رنگ ترمو وود را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09129056405 سفارش دهید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید