خرید چوب ترمو وود در شیراز

خرید چوب ترمو در شیراز

خرید چوب ترمو یا ترمووود در شیراز

همانطور که پیش تر گفتیم یکی از انواع مصالح ساختمانی مدرن ، چوب ترمو می باشد. که کاربرد های زیادی در ساختمان سازی دارد.

ترمو وود را معمولا در ایران به صورت چوب ترمو می شناسند. این دو عبارت معادل هم هستند و تفاوتی ندارند.

ترمو وود از درخت کاج تهیه می شود.و ماندگاری بالایی نسبت به چوبهای معمولی دارد.

چوب ترمو ترکیبی از درخت گنجشک و کاج است. که بعد از مراحل حرارت دیدن و خشک سازی به یک چوب مناسب استفاده در ساختمان سازی تبدیل می شود.

این چوبها در دمای 180-220 درجه حرارت میبینند تا رطوبت و صمغ آن به طور کامل از بین برود. پس از این مرحله چوب ها را در معرض محیط قرار می دهند.

بعد از رسیدن به دمای 100 درجه ، روی آنها آب می ریزند تا دمای آن کاملا کاهش پیدا کند.

گذراندن این مراحل باعث می شود.چوبها تبدیل به ترمو وود شوند و در مقابل رطوبت، سرما، باران و هر شرایط آب و هوایی مقاوم باشند.و طول عمر چوب را افزایش می دهد.زیرا دیگر شرایط برای رشد قارچ و کپک در آن وجود ندارد.

کاربرد چوب ترمووود در شیراز

در سال های اخیر از ترمو وود برای ساخت انواع نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی ، انواع کف پوش و چارچوب درب و پنجره استفاده می شود.

ترمو وود بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز است. و مقاومت آن به قدری زیاد است که برای پوشش نماهای ساختمانی در فضای باز به کار برده می شود.

چوب ترمو یکی از پرکاربردترین عناصر در صنعت ساختمان می باشد.

چوب میل به رشد، بالندگی در زندگی انسان جاری می کند. که با کاربرد تخصصی و مناسب آن در محیط زندگی، می توان فضایی آرام و دلنشین ایجاد کرد.

ترمو وود حس زیبایی، آرامش و طبیعی بودنی که از چوب به ما منتقل می شود را به ما میدهد و با هیچکدام از مصالح دیگر قابل مقایسه نیست.

نمایندگی فروش چوب ترمو یا ترمووود در شیراز

نمایندگی فروش چوب ترمو در شیراز محلی است که به صورت رسمی و با اجازه از تولید کننده، چوب ترمو را به فروش می رساند. این نمایندگی ها معمولاً در شهرها و مناطق مختلف کشور قرار دارند و مشتریان می توانند از آنها برای خرید چوب ترمو در شیراز استفاده کنند.

عمده فروشی ترمووود یا چوب ترمو در شیراز

پادسلکو با عمده فروشی ترمووود در شیراز یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فروش چوب در جنوب کشور می‌باشد. این فروشگاه با داشتن تجربه‌ای بیش از 15 ساله در زمینه فروش و خدمات پس از فروش چوب ترمو ، توانسته است جایگاه برجسته‌ای در بازار چوب شیراز و استان فارس کسب کند.

قیمت عمده ترمووود در شیراز

این فروشگاه با دارا بودن نمایندگی رسمی برندهای معتبر چوب مانند دولوکس به مشتریان خود اطمینان و اعتماد را القا می‌کند. علاوه بر فروش چوب ، این مجموعه خدمات پس از فروش نصب و اجرا را نیز به صورت کامل ارائه می‌کند. از جمله خدماتی که در این فروشگاه ارائه می‌شود، می‌توان به خرید رنگ چوب ، دیوارهای پیش ساخته پلی استایرن ، سمنت برد ، سازه های ال اس اف به مشتری اشاره کرد.

خرید ترمووود ارزان

این فروشگاه با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه چوب و مصالح مدرن ساختمانی ، به مشتریان خود اطمینان و رضایت کامل را از خدمات ارائه شده می‌دهد. همچنین، با داشتن انبوهی از چوب های جدید و خرید ترمووود دست دوم در انبار ، مشتریان می‌توانند انتخابی مناسب را برای خود داشته باشند.

جهت استعلام قیمت هر متر مربع چوب ترمو تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ 

نمونه تصاویر چوب‌ ترمووود در شیراز

 

چوب ترمو

 

چوب ترمو

 

جهت مشاهده و خرید انواع چوب ترمو کلیک کنید.

 

فروش و اجرای ترمووود در شیراز

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15 سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار، ال اس اف، ترمو وود ، رنگ چوب ترمو و دیوار های پیش ساخته این امکان را فراهم کرده است. تا در صورت نیاز به هر کدام از این مصالح، بتوانید از طریق مراجعه حضوری به

آدرس: شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو

یا از طریق تماس تلفنی با شماره تماس: سفارش ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ دهید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام سلکو مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید