سمنت برد

در مقاله قبل راجع به پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت سمنت برد در شیراز صحبت کوتاهی کردیم.

اکنون اگر شما به دنبال خرید ارزان ترین سمنت برد در شیراز میباشید ، گروه سلکو میتواند شما را راهنمایی کند تا با مناسب ترین قیمت پروژه خود را به اتمام برسانید.

بیشتر بخوانید….

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سمنت برد :

 

شما میتوانید با صرفه جویی در هزینه های مصرفی سود بیشتری را همراه با کیفیت بهتر داشته باشید.

 

  1. نوع الیاف مورد استفاده در فایبر سمنت برد

  2.  مواد اولیه که در فایبر سمنت برد استفاده شده

  3. نوع طرح در قسمت سطحی فایبر سمنت برد

  4. نوع ، کاربرد و اندازه فایبرسمنت برد

  5. کیفیت و برند مورد استفاده فایبر سمنت  

 

نمونه پروژه های اجرا شده توسط گروه سلکو

 

برای دیدن نمونه کار های بیشتری از گروه سلکو میتوانید به وبلاگ اصلی ما سر بزنید.

هزینه ها هنگام اجرای فایبر سمنت برد شامل چه مواردی هستند ؟

 

دستمزد نصاب و ابزار مورد نیاز آن

در اجرا و نصب سمنت برد بیشتر مواقع باید هزینه نصاب و همچنین ابزاری که مورد نیاز هستند مثل میله های آهنی که جهت آماده شدن محیط مورد استفاده میشوند را در نظر گرفت . این مورد ها برای اجرا و نصب سمنت برد عمومیت دارند .

استفاده از مواد دیگر برای بهینه سازی دیوار

ولی گاهی اوقات میتوان برای بهینه سازی دیوارها از مواد دیگری هم استفاده کرد، مانند پشم شیشه که از آن برای بهتر شدن حالت عایق رطوبت ، صدا و حرارت استفاده میکنند .هنگام استفاده از این مواد هزینه ی اجرای سمنت برد هم بیشتر میشود. البته با گذشت  زمان این هزینه ها افزایش پیدا میکند و همچنین این کار باعث میشود که در  هزینه های انرژی هم صرفه جویی شود . علاوه بر آن آرامش بیشتری را در ساختمان به دلیل عدم ورود آلودگی های صوتی به وجود می آورد که امروزه موضوع بسیار مهمی در ساخت و ساز میباشد .

 

مواردی که هنگام خرید سمنت برد باید به آن دقت کنید:

 

فایبر سمنت برد یک نوع از مصالح ساختمان میباشد که قادر است بسیاری از عیب های  مصالح ساختمانی قبل از خود را حل کند . به همین علت یکی از پر استفاده ترین نوع مصالح ساختمانی میباشد که میشود آن را در بازار محصولات ساختمانی تهیه کرد . فواید بسیار و طرح های متنوع در ساختار سمنت برد ها و نصب آسان این مصالح باعث شده که بیشتر در ساختمان های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید سمنت برد باید نوع استفاده ای که از آن ها انتظار دارید در ذهنتان باشد.

بعضی از مردم هنگام خرید مصالح مورد نظرشان ، به جو آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی میکنند توجه نمی کنند. برای مثال، استفاده کردن از سرامیک در مناطق سرد مخصوصا برای کف ساختمان به دلیل سرد بودن این قیمت مناسب نمیباشد.به این علت که فایبرسمنت بردها از صفحه های سیمانی و از فیبر و الیاف تهیه میشوند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در اکثر شرایط آب و هوایی میباشد.

قبل از هرچیزی هنگامی که برای خرید سمنت برد اقدام میکنید ،بهتر است به نکته های زیر توجه کنید تا بتوانید یک نوع مناسب از سمنت برد را برای خودتان تهیه کنید.

 

نکات :

  • فایبر سمنت برد ها گونه های متفاوتی دارند که شامل منیزیم برد، سیلیکات و فایبر سمنت برد میباشد. برای شروع باید این تصمیم را بگیرید که کدام یک برای شما بهتر است. هنگامی که عایق حرارت و ضد آتش بودن سمنت برد بیشتر برایتان اهمیت دارد شما می توانید از سلیکات برد استفاده کنید.
  • بر این اساس که در کدام بخش از ساختمان قصد دارید از این محصولات استفاده کنید ، باید بدانید که سمنت برد در بخش های متفاوت بستگی به کاربرد آن، اندازه و ضخامت های متفاوت دارد . برای همین باید به این نکته توجه داشته باشید.
  • تلاش کنید محلی که برای خرید در نظر دارید کیفیت محصولات خوبی داشته باشد.
  • همچنین میتوانید از برندهای خوب در این زمینه کمک بگیرید.

 

به این موضوع توجه کنید که راحتی و آسانی در اجرای سمنت برد باعث صرفه جویی در زمان و همینطور مقرون به صرفه بودن در بسیاری از هزینه های دیگر شده است .

همچنین می توانید برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در زمینه ی هزینه سمنت برد و ارزان ترینسمنت برد در شیراز  به وب سایت ما مراجعه کنید ، یا با مشاورین مجرب ما در این زمینه مشورت هایی داشته باشید.

حتما با مطالعه مزیت های سمنت در بین دیگر سازه های ساختمانی ،سمنت برد اولین گزینه انتخابی شما خواهد بود.

گروه ما مناسب ترین قیمت سمنت برد در شیراز را به شما ارائه میدهد ،

با ما در تماس باشید

۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵

 

نحوه استعلام قیمت از سلکو :

 

گروه مهندسی سلکو با داشتن دانش تخصصی و کافی در زمینه سمنت برد ، تجربه اجرایی بالا در زمینه تولید ، طراحی و نظارت فایبر سمنت برد و داشتن گواهینامه های مورد نیاز آماده ارائه خدمات با بهرین کیفیت و قیمت به کارفرمایان محترم می باشد.

برای اطلاع از قیمت سمنت برد (شامل طرح، تولید، حمل و نصب سازه) ، لطفا نقشه های معماری تان را به شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ واتساپ فرمایید.

 

برای دیدن نمونه کار ها پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید ، کلیک کنید . 
آدرس صفحه آپارات کلیک کنید
ادرس ما برای مراجعه حضوری 
شیراز _ میانرور _ ابتدای کیان اباد _ انبار مرکزی سلکو

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید