اجرای سمنت برد

اجرای سمنت برد  : در مقاله های  قبل در خصوص سمنت برد توضیحاتی داده شد و گفته شد که برای خرید و یا استعلام قیمت، مصالح مدرن ساختمانی در شیراز  از جمله  سمنت برد، گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو میتواند شما را یاری کند.

سمنت برد سمنت برد از جمله مصالح ساختمانی مدرن می باشد که به صورت صفحات سیمانی در اندازه های مختلف از الیاف و شیشه تشکیل شده است. و به وفور مورد توجه معماران و مهندسان ساختمان در ایران و کشور های  دیگر قرار گرفته است.

 

گروه مصالح ساختمانی مدرن سلکو مجری انواع سمنت برد

سمنت برد در سازه های مسکونی و تجاری بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. نمای سمنت برد ، سیمانی است.سمنت برد صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که با استفاده از سیلیس و الیاف سلولزی تقویت شده اند. الیاف سلولزی به کار رفته در این صفحات ، باعث شده است که در مقابل فشار و تغییر ذما و ترک خوردگی و… مقاومت کند. پانل های سمنت برد برای مصارف مختلف از جمله نما , سقف , کف استفاده می شوند.

تیم تخصصی پاد سلکو کلیه مراحل از فروش تا اجرای سمنت برد را در شیراز و در کلیه ی مناطق کشور مطابق با استاندارد. روز برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.

گروه متخصصین مصالح مدرن ساختمانی پاد سلکو اولین مجری سمنت برد در استان فارس

 

اجرای سمنت برد

اجرای تمامی صفحات سمنت برد با گروه تخصصی پادسلکو

انواع نمای مورد استفاده سمنت برد

نمای سمنت برد ساده

سمنت برد مدولار

فایبر سمنت برد طرح چوب

سمنت برد رنگی

نمای سمنت برد دکوراتیو

نمای سمنت برد کلاسیک

 

نحوه اجرای سمنت برد :

1- اجرای عایق ضد رطوبت در پشت سمنت برد : صفحات سیمانی ( سمنت برد)  با محیط مرطوب و آب سازگاری است ، ولی  به خاطر جذب آب بالای این مواد از رطوبت  منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و این کاهش و افزایش طول بر روی محل پیچها، نما با مشکلاتی مواجه هست. جهت جلوگیری از این مشکلات در پشت صفحات سیمانی سیلر مخصوص تعبیه شده است و از روی صفحات هم رنگ در مقابل جذب رطوبت مقاومت میکند.

2- برش سمنت برد در اندازه های مشخص : برای جلوگیری از برش ناصاف از وسیله های میز برش استفاده می شود. در صورت نداشتن میز برش می توان از اره های دیسکی نجاری استفاده کرد . به هیچ عنوان از سنگ فرز برای برش صفحات سمنت برد استفاده نکنید.

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از ۱۵سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های سیمانی الیافی(سمنت برد) – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – سازه ال اس اف ، دیوارهای پیش  ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است .که اگر نیاز داشتید، بتوانید تهیه و اجرای سازه سمنت برد  را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز– میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ سفارش دهید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به اینستاگرام سلکو مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید