اجرای سمنت برد در شیراز

اجرای سمنت برد در شیراز : در مقاله قبل در خصوص سازه سمنت برد در شیراز توضیحاتی داده شد و گفته شد که برای خرید و یا استعلام قیمت، مصالح مدرن ساختمانی در شیراز  از جمله  سمنت برد، گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو میتواند شما را یاری کند.

سمنت برد در شیراز : سمنت برد از جمله مصالح ساختمانی مدرن می باشد که به صورت صفحات سیمانی در اندازه های مختلف از الیاف و شیشه تشکیل شده است. و به وفور مورد توجه معماران و مهندسان ساختمان در شیراز و شهرهای دیگر قرار گرفته است.

مزایای استفاده از سمنت برد در شیراز

طبق آماری که از شهرداری شهر شیراز گرفته شده است تعداد زیادی روزانه دنبال گرفتن پروانه ساخت در  شهر شیراز می باشند. که این امر نشان دهنده  رونق کسب و کارهای مربوط به ساختمان و استفاده معماران و مهندسان از شیوه های مدرن در ساخت و ساز می باشد.

به دلیل اینکه شهر شیراز دارای آب و هوای معتدل است ، سمنت برد  می تواند انتخاب خوبی برای این منطقه باشد ، سمنت برد می تواند عایق رطوبت و دمای متعادل برای ساختمان های این شهر باشد .

استفاده از سمنت برد فوایدی همچون جابجایی آسان مصالح ، سرعت اجرا و از همه مهمتر کم کردن هزینه ها را شامل می شود که از مهمترین مسایل برای انتخاب مصالح برای ساختمان سازان می باشد. از این رو سمنت برد یکی از مصالح پر مصرف ساختمان سازان در شیراز می باشد.

 سمنت برد در شیراز فروش و اجرا

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو علاوه بر فروش مصالح مدرن ساختمانی در زمینه اجرای این مصالح از جمله سمنت برد نیز فعالیت می کند. در صورتیکه قصد اجرای سازه سمنت برد در شیراز را دارید بهترین انتخاب شما گروه سلکو با بیش از ۱۵ سال سابقه و تجربه کار در این زمینه می باشد.

نمونه تصاویر واقعی و کار شده توسط گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو

اجرای سمنت برد در شیرازگروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های  سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – سازه ال اس اف ، دیوارهای پیش  ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر نیاز داشتید، بتوانید سازه سمنت برد در شیراز را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز– میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ سفارش دهید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید