اجرای ال اس اف در شیراز

اجرای ال اس اف در شیراز

در مقاله قبل در خصوص سازه ال  اس اف در شیراز توضیحاتی داده شد و گفته شد که برای خرید و یا استعلام قیمت، مصالح مدرن ساختمانی در شیراز  از جمله سازه ال اس اف گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو میتواند شما را یاری کند.

 ال اس اف در شیراز – فروش و اجرا

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو علاوه بر فروش مصالح مدرن ساختمانی در زمینه اجرای این مصالح از جمله سازه ال  اس  اف نیز فعالیت می کند. در صورتیکه قصد اجرای سازه ال اس اف در شیراز را دارید بهترین انتخاب شما گروه سلکو با بیش از 15 سال سابقه و تجربه کار در این زمینه می باشد.

نمونه تصاویر واقعی و کار شده توسط گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو

پروژه دوکوهک اضافه بنا روی ویلای از قبل ساخته شده – متراژ 80 متر – مدت زمان اجرا 4 هفته

اجرای ال اس اف در شیراز                    اجرای ال اس اف در شیراز

اجرای ال اس اف در شیراز                    اجرای ال اس اف در شیراز

هزینه سازه ال اس اف در شیراز :         

هزینه اجرای مصالح مدرن ساختمانی از جمله سازه ال اس اف ( سازه LSF) به پارامترهای مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال هزینه   تمام شده ساخت یک ساختمان 80 متری به عواملی  از جمله: اسکلت، نوع پوشش، نمای خارجی و نمای داخلی، فایبر سمنت، بتن و چندین پارامتر دیگر وابسته است. توصیه میشود برای آگاهی از قیمت ساخت یک بنا با سازه lsf  ابتدا با گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو در ارتباط باشید تا قیمت روز آن را به شما اطلاع دهند.

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش  ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به سازه LSF نیاز داشتید، بتوانید سازه ال اس اف در شیراز را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09129056405 سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید