رنگ چوب ترمو

رنگ چوب  دولوکس پایه روغن

IMG-20231113-WA0020

رنگ چوب  مینوکس پایه آب

IMG-20231113-WA0019

رنگ چوب  جکو پایه آب

IMG-20231113-WA0015
برای خرید و  اجرای رنگ چوب در ساختمان خود با ما
تماس بگیرید.

دیدن نمونه کارها و رنگ ها در پیج اینستاگرام

IMG-20231113-WA0001
IMG-20231113-WA0002
IMG-20231113-WA0000

رنگ چوب ترمو

نمایندگی فروش و پخش رنگ چوب ترمو در استان فارس

برند دولوکس
ویژه انواع چوب روسی و چوب ترمو
در 8 رنگ استاندارد  و زیبا
با 2 سال گارانتی

 

 

کالیته رنگ

سمنت برد
برای خرید و  اجرای رنگ چوب در ساختمان خود با ما
تماس بگیرید.
طراحی و اجرای تخصصی نمای خود را به ما بسپارید!

خرید رنگ چوب مین وکس در شیراز

مصالح مدرن ساختمانی سلکو به عنوان نمایندگی فروش رنگ چوب مین وکس در شیراز نیز می باشد و شما میتوانید برای خرید رنگ چوب مین وکس از گروه سلکو اقدام به خرید کنید.

 

چوب جکو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

چوب ترمو یا چوب جکو، یک نوع چوب فرآوری شده است که از طریق ترموپرسینگ (ترمووود) تولید می‌شود. این فرآوری باعث افزایش مقاومت چوب در برابر رطوبت، حشرات و پوسیدگی می‌شود. چوب ترمو برای مصارف مختلفی از جمله ساخت سونا، استخر، نمای ساختمان، زیر کار و اسکله استفاده می‌شود.

 

مزایا و معایب چوب جکو

مزایا و معایب چوب جکو عبارتند از:

مزایا:

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت، حشرات و پوسیدگی.
  • قابلیت استفاده در مصارف مختلفی از جمله ساخت سونا، استخر، نمای ساختمان، زیر کار و اسکله.

معایب:

  • هزینه بالای تولید نسبت به چوب طبیعی.
  • نیاز به تجهیزات خاص برای تولید.
  • ممکن است در برخی موارد نیاز به نگهداری و تعمیرات داشته باشد.

به طور کلی، چوب جکو به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف، می‌تواند به عنوان جایگزینی برای چوب طبیعی در برخی مصارف مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، هزینه بالای تولید و نیاز به تجهیزات خاص برای تولید آن، ممکن است مانع استفاده گسترده‌تر از آن شود.

 

چوب جکو چه کاربردهایی در ساخت سقف چوبی دارد؟

سقف چوبی از جمله ساخت سونا، استخر، نمای ساختمان، زیر کار و اسکله استفاده می‌شود. در این مطلب برای تولید سقف چوبی از روش گرما و بدون مواد شیمیای استفاده می‌شود. سقف چوبی برای تولید این محصول از روش گرما و جودد آورد. این محصول در کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید می‌شود. سقف چوبی برای تولید این محصول از روش گرما و جودد آورد. این محصول در کانادا و آلمان نیز به طور گسترده تولید می‌شود.

مزایای و معایب سقف چوبی همانطور که قبلا ذکر شد، استفاده از چوب به عنوان سقف، بسیار پرکاربرد است. اما سقف چوبی علاوه بر مزایای زیادی که دارد دارای معایبی هم هست که افراد را در انتخاب این متریال دکوراتیو جذاب، دودل می کند.

 در زیر این مزایا و معایب را می خوانید:

  • مزایای سقف چوبی: شاید برای شما جالب باشد که بدانید علاوه بر زیبایی، چوب: – فضای خانه را گرم و صمیمی می کند. – آلودگی صوتی ندارد و عایق صدا نیز هست. – مصرف انرژی را بهینه می کند (عایق برودتی است).
  • معایب سقف چوبی: این متریال زیبا نیز مانند دیگر متریال ها دارای معایبی نیز هست که در زیر می خوانید: – وزن بالای چوب و سنگین تر کردن وزن کلی ساختمان – اگر فواصل بین چوب و دیگر قسمت ها به خوبی اتصال داده نشود موجب فروپاشی تدریجی چوب می شود. – عدم امکان جابجایی و استفاده به شکل اولیه – امکان خوردگی و پوک شدن در برابر حشرات و جوندگان – چوب به سرعت می سوزد و لک می شود. – نم و رطوبت زدگی در صورت استفاده از چوب با کیفیت متوسط و ضعیف

خرید چوب جکو در شیراز

در شیراز چندین فروشگاه چوب جکو و چوب ترمو به شما پیشنهاد شده است. یکی از این فروشگاه های معروف پادسلکو است.

این فراوشگاه‌ها برای فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شیراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شیراز با کیفیت مناسب از اینده کار می‌کند.

برای خرید چوب جکو در شیراز، میوانید از پادسلکو خرید کنید. این فروشگاه‌ها برای فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شیراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شیراز با کیفیت مناسب از اینده کار می‌کند.

اگر برای خرید چوب جکو در شیراز، از قبال این فراوشگاه‌ها استفاده در اینده کار می‌پردهد. این فروشگاه‌ برای فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شیراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شیراز با کیفیت مناسب  کار می‌کند.

پادسلکو برای فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شیراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شیراز با کیفیت مناسب  کار می‌کند. برای فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شیراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شیراز با کیفیت مناسب کار می‌کند.

 

چه فروشگاهی چوب جکو در ایران وجود دارد؟

در ایران، چندین فروشگاه و نمایندگی از جمله پادسلکو به فروش چوب جکو مشغول هستند. این فروشگاه‌ها از طریق فروش اینترنتی و گالری‌های خود، محصولات جکو را عرضه می‌کنند. همچنین، این فروشگاه‌ا گارانتی اصالت محصولات خود را نیز تضمین می‌کند. برای خرید چوب جکو در ایران، می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کرده و از خدمات آن‌ها استفاده نمایید.

چه فروشگاهی چوب جکو در ایران با گارانتی شش ماهه اصالت محصولات خود را تضمین می کند؟

فروشگاه پادسلکو از نمایندگان فروش محصولات جکو در ایران است که با فروش اینترنتی محصولات جکو با گارانتی شش ماهه اصالت محصولات خود را تضمین می کند. برای خرید چوب جکو با گارانتی شش ماهه اصالت محصولات، می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

نمایندگی فروش چوب جکو در شیراز

قیمت چوب جکو در شیراز

خرید چوب جکو در شیراز

قیمت عمده چوب جکو در شیراز

عمده فروشی چوب جکو در شیراز

خرید عمده چوب جکو در شیراز

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید