چرا از سمنت برد استفاده کنیم؟

یکی از متریال های کاربردی در ساختمان سازی سمنت برد می باشد. مصالح مدرن و پیش ساخته امروز بخش مهمی از ساختمان سازی را به خود اختصاص داده اند.

 سمنت برد از جمله مصالح ساختمانی مدرن می باشد که به صورت صفحات سیمانی در اندازه های مختلف از الیاف و شیشه تشکیل شده است.

همانطور که در سال های اخیر میبینیم در ساختمان سازی مدرن توجه به تمام جزییات ساختمان امری ضروری است ، نادیده گرفتن هر پارامتری باعث خسارت های غیر قابل جبرانی شده است. همه شما در اطراف خود با آتش سوزی ها و خسارت های زیادی مواجه شده اید ک اگر از ابتدا از مواد و مصالح استاندارد استفاده میشد خسارت کمتری را به بار می آورد.

 

سمنت برد

سمنت برد به دلیل مقاومت در مقابل تغییرات دما بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا از سمنت برد استفاده کنیم؟

اگر قبل از شروع کار بتوانید از مصالح با کیفیت و استاندارد استفاده کنید. موارد زیادی از جمله آب باران یا سیل ، تخریب و خسارات کمتری وارد میکنند. همه ی این موارد با سمنت برد که یکی از مصالح  استاندارد و نوین ساختمانی می باشد قابل کنترل میباشد.به دلیل اینکه  ترکیبات آن خاصیت ضد آتش زا و ضد نشتی آب دارد .و همین خاصیت توجه بسیاری از معماران را به خود جلب کرده است. چون در صورت بروز چنین حوادثی به راحتی می تواند خسارت های ناشی از آن را تا حد زیادی کاهش  داد.

هر کدام از مدل های صفحات سیمانی دارای ویژگی های متفاوتی هستند .که باعث شده این صفحات سیمانی مهمتر از سایر متریال های پیش ساخته باشند.

مهمترین مسئله‌ای باعث استفاده زیاد این مصالح شده است ،قابل استفاده بودن سمنت بردها در پوشش های داخلی و خارجی ساختمان می باشد. به کار بردن این محصول در بخش های مختلف ساختمان به دلیل داشتن الیاف سلولزی موجود در صفحه ها می باشد .چون وجود این الیاف مقاومت محصول در برابر فشار و تغییرات دما را بالا میبرد.

گروه متخصصین پاد سلکو اولین تهیه واجرا کننده سمنت برد در شیراز

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از ۱۵سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سمنت برد – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – سازه ال اس اف ، دیوارهای پیش  ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر نیاز داشتید، بتوانید سازه سمنت برد در شیراز را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز– میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ سفارش دهید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم

 

.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید