خرید سمنت برد در شیراز
IMG-20231028-WA0015
IMG-20231028-WA0016
IMG-20231028-WA0017

اگر شما به دنبال بهترین و معتبر ترین نمایندگی سمنت برد در شیراز هستید با گروه ما در تماس باشید.

اگر 3 دقیقه از وقت خود را به خواندن این مقاله اختصاص دهید اطلاعات مفیدی را در زمینه سمنت برد در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گروه سلکو یکی از بهترین نمایندگی سمنت برد در شیراز میباشد که بهترین و مجرب ترین متخصصان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

شماره تماس و راه های ارتباطی

09129056405

 

خرید سمنت برد :

برای خرید سمنت برد  شما در ابتدا باید با مفهوم آن آشنایی داشته باشید به این منظور میتوانید به مقاله سمنت برد در شیراز  مراجعه کنید.

گروه سلکو بهترین نمایندگی با مناسب ترین قیمت در شیراز میباشد که میتواند در زمینه خرید و مشاوره تخصصی رایگان شما را همراهی کند.

در ادامه اطلاعاتی در رابطه با ویژگی های سمنت برد و کاربرد های آن در اختیار شما خواهیم گذاشت.

با ما همراه باشید..

 

استفاده از انواع سمنت برد در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است. این محصولات با مزایای بسیاری که دارند از مهم‌ترین پوشش‌ها در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌روند.

مواردی که هنگام خرید سمنت برد باید به آن دقت کنید:

 

فایبر سمنت برد یک نوع از مصالح ساختمان میباشد که قادر است بسیاری از عیب های  مصالح ساختمانی قبل از خود را حل کند . به همین علت یکی از پر استفاده ترین نوع مصالح ساختمانی میباشد که میشود آن را در بازار محصولات ساختمانی تهیه کرد . فواید بسیار و طرح های متنوع در ساختار سمنت برد ها و نصب آسان این مصالح باعث شده که بیشتر در ساختمان های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید سمنت برد باید نوع استفاده ای که از آن ها انتظار دارید در ذهنتان باشد.

بعضی از مردم هنگام خرید مصالح مورد نظرشان ، به جو آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی میکنند توجه نمی کنند. برای مثال، استفاده کردن از سرامیک در مناطق سرد مخصوصا برای کف ساختمان به دلیل سرد بودن این قیمت مناسب نمیباشد.به این علت که فایبرسمنت بردها از صفحه های سیمانی و از فیبر و الیاف تهیه میشوند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در اکثر شرایط آب و هوایی میباشد.

قبل از هرچیزی هنگامی که برای خرید سمنت برد اقدام میکنید ،بهتر است به نکته های زیر توجه کنید تا بتوانید یک نوع مناسب از سمنت برد را برای خودتان تهیه کنید.

 

سلکو:

 

گروه مهندسی سلکو با داشتن دانش تخصصی و کافی در زمینه سمنت برد ، تجربه اجرایی بالا در زمینه تولید ، طراحی و نظارت فایبر سمنت برد و داشتن گواهینامه های مورد نیاز آماده ارائه خدمات با بهرین کیفیت و قیمت به کارفرمایان محترم می باشد.

برای اطلاع از قیمت سمنت برد (شامل طرح، تولید، حمل و نصب سازه) ، لطفا نقشه های معماری تان را به شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ واتساپ فرمایید.

 

برای دیدن نمونه کار ها پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید ، کلیک کنید . 
آدرس صفحه آپارات کلیک کنید
ادرس ما برای مراجعه حضوری 
شیراز _ میانرور _ ابتدای کیان اباد _ انبار مرکزی سلکو

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید