مصالح مدرن ساختمانی در شیراز

مصالح مدرن ساختمانی (فارس – شیراز)

در مقاله قبل در خصوص مصالح‌ مدرن‌ ساختمانی توضیحاتی خدمت شما عرض کردیم. در این مقاله به مبحث مصالح مدرن ساختمانی در شیراز می پردازیم.

بهترین فروشگاه مصالح مدرن ساختمانی؟

اگر به دنبال بهترین فروشگاه مصالح‌ ساختمانی هستید.البته در استان فارس، بهترین انتخاب شما گروه سلکو می باشد. به این دلیل که اگر شما در اینترنت جستجو کنید.مصالح‌ مدرن ساختمانی یا مصالح‌ نوین‌ ساختمانی یا مصالح‌ جدید‌ ساختمانی (فارس – شیراز)، تمامی نتایجی که برای شما نمایش داده میشود.در زمینه تهیه و فروش مصالح‌ ساختمانی قدیم یا سنتی می باشد که در این زمینه می توانیم وب سایت های مرجعی مانند پی جو و مشاغل فارس یا نیاز روز را به شما معرفی کنیم ولی اگر به دنبال مصالح مدرن ساختمانی در استان فارس و شیراز یا مصالح نوین ساختمانی یا مصالح جدید ساختمانی هستید می توانیم گروه سلکو را به عنوان بهترین فروشگاه در زمینه فروش و اجرای انواع مصالح مدرن ساختمانی به شما معرفی کنیم.

تهیه مصالح مدرن ساختمانی

گروه سلکو بیش از 15 سال است که در زمینه مصالح مدرن ساختمانی در استان فارس شهر شیراز فعالیت دارد.

خدمات گروه سلکو شامل اجرای سازه های LSF  – ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش ساخته می باشد.

برای تهیه یا آشنایی با مصالح‌ ساختمانی‌ نوین در استان فارس و شیراز می توانید به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو مراجعه کنید یا با شماره تماس 09129056405تماس بگیرید.

همانطور که در مقالات قبل توضیح دادیم.قیمت مصالح‌ مدرن‌ ساختمانی مثلا برای سازه ال اس اف به پارامترهای مانند طول، ضخامت، کیفیت و نوسانات بازار  ……. بستگی دارد.

بنابراین با توجه به شرایط گفته شده نمیتوان قیمت دقیقی برای مصالح‌ مدرن‌ ساختمانی تعیین کرد.ولی با این وجود گروه سلکو سعی کرده است مرغوبت ترین و بهترین مصالح نوین ساختمانی و در حین حال با کمترین قیمت را نسبت به رقبای موجود روانه بازار کند .

زمانی که شما از گروه سکلو مصالح مدرن ساختمانی را خرید می کنید مطمئن باشید از نظر قیمتی کمترین قیمت ممکن را پرداخت کرده اید زیرا شعار ما سود اندک و مشتری فراوان می باشد.

تصاویر آموزشی قبل و بعد از اجرا ( ترمو وود 42*42 )

 

مصالح مدرن ساختمانی (ترمو وود)مصالح مدرن ساختمانی در شیرازمصالح مدرن ساختمانی در شیراز

مصالح مدرن ساختمانی در شیرازمصالح مدرن ساختمانی در شیراز

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید