قیمت رنگ چوب ترمو

قیمت رنگ چوب ترمو

در مقالات قبل به کاربرد و مزایای چوب ترمو پرداختیم. و گفتیم  که بعد از استفاده از چوب ترمو باید حتما آن را رنگ کرد  و به معرفی رنگ چوب ترمو برند دولوکس که گروه سلکو نیز توصیه میکند از این رنگ برای رنگ آمیزی چوب ترمو استفاده کنید، پرداختیم.

رنگ چوب ترمو برند دولوکس که گروه سلکو نیز آن را به مشتریان خود توصیه می کند  پایه روغن می باشد  و شما میتوانید برای خرید رنگ چوب دولوکس با کارشناسان سلکو که شماره تماس آنها در وبسایت قرار داده شده است، تماس بگیرید و علاوه بر استعلام قیمت اگر سوالی داشتید نیز بپرسید و کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

رنگ جوب ترمو برند دولوکس با توجه به نوسانات بازار دچار تغییر قیمت می شود و  این امکان وجود ندارد که قیمت آن را بصورت لحظه ای در سایت اعلام کرد به همین دلیل توصیه میشود اگر قصد خرید این محصول را دارید ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از  استعلام قیمت اقدام به خرید کنید.

رنگ پایه حلال دولوکس (Dulux TRADE) محصول کشور انگلستان  بوده و مخصوص ترمو وود و چوب روسی است و  در هفت کد رنگی زیبا و لاک بیرنگ ، با براقیت ملایم و ماندگاری بلندمدت و اجرای راحت عرضه میشود.

مشخصات رنگ چوب ترمو دولوکس

ابعاد :  10*10*12 سانتی متر

وزن:  تقریبا 1 کیلوگرم

 حجم:  1 لیتر

مناسب برای:  چوب

مدت زمان خشک شدن بعد  از استفاده از رنگ دولوکس 2 الی 3 دقیقه.

نمونه کارهای گروه سلکو در زمینه رنگ چوب دولوکس

قیمت رنگ چوب ترموفروش و اجرای رنگ چوب دولوکس

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به چوب ترمو نیاز داشتید، بتوانید  رنگ چوب دولوکس را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09129056405 سفارش دهید.

 

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید