سمنت برد در شیراز

همانطور که پیش تر توضیح دادیم، سمنت برد به صفحات سیمانی گفته می شود که از الیاف و شیشه و در ابعاد متفاوت تشکیل شده است.

موارد استفاده از سمنت برد

صنعت ساختمان از مهمترین صنایع پیشران اقتصادی کشور می باشد ، پس روشن است که هر چقدر روند اجرا سرعت بیشتری پیداکند ، می توانند رونق بسیاری را برای این صنعت رقم بزنند و این مهم جز با استفاده از مصالح مدرن ساختمانی  که سرعت ساخت و ساز را بالا ببرند ممکن نخواهد بود .

شیراز جز پشگامان استفاده از روش های جدید ساختمان سازی محسوب می شود.و همچنین سمنت برد یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین مصالح ساختمانی مدرن می باشد.

سازه سمنت برد در شیراز بخاطر سازگار بودن با شرایط آب و هوایی براحتی قابل اجرا می باشد

مهم ترین مزیتهای سازه سمنت برد ، وزن کم آن و مقاوم بودن در برابر زلزله، طوفان، باران و … می باشد. این مزیتهای بسیار مهم باعث شده است که این سازه جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی نه تنها در کشورهای اروپایی بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله ایران و شهرهای بزرگی ایران نظیر تهران، اصفهان و شیراز نیز باشد.

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین ویژگی های سازه سمنت برد سبک بودن می باشد و شاید وقتی اسمی از سبک بودن آورده می شود خیلی از افراد تصور کنند این سازه ممکن است در برابر طوفان یا زلزله مقاومت لازم را نداشته باشد. ولی بر خلاف تصور این سازه طبق آزمایش های انجام شده پایداری لازم در برابر زلزله تا ۸ ریشتر و طوفان و باد های شدید را دارد.

با توجه به مزیت هایی که برای سمنت برد گفته شد بسیاری ازافراد ترجیح می دهند بجای استفاده از مصالح ساختمانی سنتی از این نوع مصالح مدرن ساختمانی استفاده کنند.

فروش و اجرای سازه سمنت برد در شیراز

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های سمنت  برد- ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو –ال اس اف-  دیوارهای پیش ساخته،  این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به سازه سمنت برد در شیراز نیاز داشتید  از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۴۰۵ سفارش دهید.

سمنت برد در شیراز

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم

سمنت برد در شیراز
IMG-20231121-WA0004
خرید سمنت برد در شیراز
خرید سمنت برد در شیراز
IMG-20231121-WA0007
IMG-20231121-WA0014
IMG-20231121-WA0013(1)
IMG-20231121-WA0008(1)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید