رنگ چوب ترمو دولوکس

رنگ چوب ترمو دولوکس

در مقالات قبل به کاربرد و مزایای چوب ترمو پرداختیم. گفتیم که یکی از مصالح مدرن ساختمانی چوب ترمو  می باشد. بعد از استفاده از چوب ترمو باید حتما آن را رنگ کرد. در این مقاله به معرفی رنگ چوب ترمو برند دولوکس که گروه سلکو نیز توصیه میکند از این رنگ برای رنگ آمیزی چوب ترمو استفاده کنید.

رنگ چوب ترمو دولوکس پایه روغن می باشد. زمانی که از رنگ چوب ترمو برند دولوکس استفاده میکنید بعد از رنگ کردن چوب این رنگ به داخل چوب نفوذ میکند و کاملا جذب چوب میشود. یکی از ویژگی های بارز این محصول ضد آب کردن چوب، بالا بردن مقاومت چوب در برابرا حرارت تا 200 درجه مستقیم و 400 درجه غیر مستقیم،  جلوگیری از پوسته و تبله شدن چوب و جلوگیری از آسیب هایی مانند موریانه و قارچ میتوان اشاره کرد.

از این رنگ چوب ترمو میتوانید برای چوب نمای ساختمان , اطراف استخر , آلاچیق , در و پنجره , میز و صندلی و انواع و اقسام چوب ها استفاده کنید و تا ده سال خیالتان از بابت سالم ماندن چوب در برابر آسیب هایی که نام بردیم راحت باشد.

یک قوطی یک لیتری رنگ چوب دولوکس بسته به نوع رنگ کاری برای 15 الی 20 متر مربع میتوان استفاده کرد .

مشخصات رنگ چوب ترمو برند دولوکس

ابعاد :  10*10*12 سانتی متر

وزن:  تقریبا 1 کیلوگرم

 حجم:  1 لیتر

مناسب برای: چوب

مدت زمان خشک شدن بعد  از استفاده از رنگ 2 الی 3 دقیقه.

نمونه کارهای گروه سلکو در زمینه رنگ چوب 

فروش و اجرای رنگ چوب دولوکس

گروه مصالح مدرن ساختمانی سلکو با بیش از 15سال سابقه و تجربه در زمینه فروش و اجرای سازه های-  LSF  ورق های سیمانی الیافی – چوب ترمو – رنگ چوب ترمو – دیوارهای پیش ساخته این امکان را برای شما فراهم آورده است که اگر به چوب ترمو نیاز داشتید، بتوانید  رنگ چوب را از طرق مراجعه حضوری به آدرس شیراز – میانرود – ابتدای کیان آباد – انبار مرکزی سلکو – یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09129056405 سفارش دهید.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر از اینستاگرام سلکو را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

LSFترموودسمنت بردپیش ساختهرنگ چوبمیکروسمنت
خرید سریع
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای گفتگو در واتساپ از طریق لینک زیر اقدام کنید یا با شماره  09129056405 تماس بگیرید.
دنبال هر محصولی هستید از من بپرسید